CASSA instal·la noves vàlvules per sectoritzar la xarxa d’aigua potable del nucli de Puigdàlber

CASSA instal·la noves vàlvules per sectoritzar la xarxa d’aigua potable del nucli de Puigdàlber

Els treballs de millora compten amb una inversió de més de 6.800 euros

CASSA està realitzant les obres d’instal·lació de noves vàlvules a la xarxa d’aigua de Puigdàlber. En concret, la companyia d’aigües està treballant en la xarxa que alimenta el nucli de la població i que abasta, per gravetat, des del dipòsit de capçalera del municipi. Aquesta zona ha concentrat fins al moment el major volum d’avaries al municipi, donada l’antiguitat de les canonades.

Els treballs, que s’allargaran fins a mitjans d’octubre, consisteixen en la substitució i instal·lació de noves vàlvules a diferents punts del municipi, amb l’objectiu de millorar la sectorització de la xarxa i la localització d’avaries i, d’aquesta manera, augmentar el rendiment i minimitzar les incidències en cas d’interrupcions en el subministrament. Les noves vàlvules s’instal·laran als carrers Diputació, del Mig i l’Escorxador, a més de l’avinguda Catalunya.

Les actuacions, que comporten una inversió de 6.800 euros, s’emmarquen en la política de CASSA i l’Ajuntament de Puigdàlber d’apostar per la millora contínua de les instal·lacions per tal de garantir un servei millor i més eficient als ciutadans.

CASSA està present a Puigdàlber des de l’any 2001. Aquest 2017, l’Ajuntament ha renovat a el contracte de gestió del servei municipal d’aigua per 5 anys més, fins al 2022. CASSA té una important presència al Penedès, on és present en altres 7 municipis: el Pla del Penedès, Subirats, Santa Fe del Penedès, Avinyonet del Penedès, Sant Martí Sarroca, Castellví de la Marca i Santa Oliva.

L’atenció presencial de CASSA als veïns i veïnes de Puigdàlber es realitza tots els dilluns, entre les 11:30 i les 12:30 hores, a les dependències municipals. L’atenció comercial telefònica (93 748 64 14) es realitza tots els feiners de 8 a 18h. També disposa d’un telèfon d’avaries i reclamacions 24 hores, el 900 87 85 83, i d’un perfil de Twitter, @GrupCASSA, on s’informa de les principals avaries i es dóna resposta a les inquietuds i consultes dels usuaris.