Servei d’atenció al client

T'escoltem

Al Grup CASSA, posem totes les vies de comunicació disponibles a la teva disposició.
OFICINA ATENCIÓ AL CLIENT (Sant Llorenç, 29. 08202, Sabadell)
De dilluns a divendres, de 8 a 14:30 hores
DELEGACIÓ DE LLEIDA I ARAGÓ (Terrassa, 11. 25005, Lleida)
De dilluns a divendres, de 10 a 13 hores
ATENCIÓ TELEFÒNICA
93 748 64 14: atenció comercial. De dilluns a divendres de 8 a 15 hores
900 87 85 83: reclamacions i avaries. 24 hores, 365 dies l'any
93 715 57 07: lectures. 24 hores, 365 dies l'any
93 290 67 46: pagament de rebuts. 24 hores, 365 dies l'any
TRÀMITS ON-LINE
www.cassa.es > Portal del Client
24 hores, 365 dies l'any

PETICIÓ CITA PRÈVIA (NOMÉS SABADELL)
www.cassa.es > Cita Prèvia
24 hores, 365 dies l'any
EXPLIQUEU-NOS-HO!
Posem a la vostra disposició aquest apartat del web per rebre queixes, reclamacions o suggeriments.
Podeu entrar-hi aquí.