CASSA inicia una campanya per donar suport a l’assaig clínic #JoEmCorono per recollir fons en la lluita contra el coronaviru

CASSA inicia una campanya per donar suport a l’assaig clínic #JoEmCorono per recollir fons en la lluita contra el coronaviru

La companyia donarà un euro al projecte d’investigació científica per cada client que es passi a la factura digital

CASSA ha posat en funcionament una nova campanya per recollir fons per la lluita contra el coronavirus. La companyia donarà un euro a l’assaig clínic #JoEmCorono per cada client que es passi a la factura digital. En l’actualitat, més de 29.600 clients i clientes del Grup CASSA ja disposen d’aquesta modalitat de factura, molt més sostenible que la tradicional en paper i també més ràpida i segura. Amb aquesta iniciativa, la companyia pretén contribuir en la lluita contra la Covid-19 promovent la col·laboració entre la ciutadania i el Grup CASSA, i també conscienciar sobre la importància de reduir la petjada en el medi ambient, promovent hàbits sostenibles com la reducció del consum de tinta i paper.

La companyia ha creat una pàgina web, www.cassa.es/joemcorono, on diàriament actualitzarà el ‘marcador’ amb els clients i clientes que s’hagin passat a la factura digital i, per tant, estiguin ajudant a fer créixer el projecte. Per donar-se d’alta a la modalitat de rebut digital es pot fer bé des de l’oficina virtual (https://ov.cassa.es/) o bé trucant als telèfons especials d’atenció telefònica durant l’estat d’alarma.

La iniciativa #JoEMCorono està encapçalada per l’equip de metges i investigadors de la Fundació Lluita contra la Sida, IrsiCaixa i l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol i pretén recaptar fons per a la recerca contra el coronavirus. Els doctors Bonaventura Clotet i Oriol Mitjà són els principals impulsors. En concret, han començat un assaig clínic pioner, el primer aprovat per l’Agència Espanyola del Medicament, amb l’objectiu de definir quins fàrmacs serviran per tractar de manera immediata als infectats i prevenir el contagi en els seus contactes. A través d’un altre projecte, també es treballa en una vacuna contra el virus.

La companyia, com a servei essencial, treballa per garantir la continuïtat i la qualitat del servei d’aigües

Els homes i les dones de CASSA segueixen treballant per garantir la continuïtat del subministrament amb les mateixes condicions que fins ara. Els actuals processos de tractament i els paràmetres de control de l’aigua de consum garanteixen també la qualitat sanitària, no veient-se aquesta afectada per l’actual situació.

La companyia ha implementat una sèrie de mesures preventives encaminades a protegir la seguretat sanitària de tots els seus empleats, així com a assegurar el funcionament normal de les xarxes de subministrament, com ara la creació d’equips independents de treball operatiu, el reforç de les mesures d’higiene, la implantació del teletreball i l’aprovisionament de material necessari per assegurar la continuïtat del servei durant els propers mesos, entre moltes altres iniciatives.

En l’àmbit de l’atenció a les clientes i els clients, s’han reforçat els canals no presencials, en resposta al tancament de les oficines:

ATENCIÓ TELEFÒNICA

Informació d’avaries (24 h, telèfon gratuït): 900 878 583

Informació comercial (laborables, de 8 a 15 h):

  • Sabadell: 639373265 / 627173299 / 639376216 / 646983307 / 627177899
  • Vallès: 627172814 / 936246751 / 938235975
  • Penedès i Tarragona: 669530144 / 636952946
  • Lleida i Aragón: 676691753 / 616904243 / 973675700
  • Resta de zones: 646983307 / 627177899

OFICINA I ATENCIÓ VIRTUAL

https://ov.aiguessabadell.cat

clients@cassa.es

Twitter (@GrupCASSA).

CASSA ha elaborat un document FAQ que dona resposta a les principals preguntes i dubtes sobre el servei d’aigües durant aquest període d’excepcionalitat.Consulta’l aquí.