CASSA porta a terme sessions de formació als operaris del servei per millorar l’atenció als clients

CASSA porta a terme sessions de formació als operaris del servei per millorar l’atenció als clients

El Grup CASSA fa extensiva la formació sobre atenció al client a l’equip d’Operacions, amb sessions audiovisuals i amb l’edició d’un manual amb pautes de comportament per als lectors i personal d’obres

Amb la voluntat d’avançar en l’excel·lència en l’atenció als clients del servei d’aigües, el Grup CASSA ha fet extensiva la formació més enllà del mateix equip de Clients, portant a terme sessions especialment adaptades al personal d’Operacions, com ara l’encarregat de realitzar les lectures o d’intervenir en cas d’obres o avaries. De fet, els professionals d’Operacions són, en molts casos, la cara visible del servei d’aigües per a molts clients, quan els veuen treballant als carrers del municipi o llegint els seus propis comptadors.

Les sessions de formació consisteixen en la projecció d’un audiovisual que recull exemples de possibles situacions i consultes dels usuaris. A més, ajuda al personal d’Operacions a donar resposta a les principals preguntes i inquietuds dels clients. En paral·lel, s’ha editat una publicació amb senzilles pautes per saber com adreçar-se als veïns i veïnes en diferents situacions.

Un dels principals valors corporatius del Grup CASSA és la vocació de servei i vol garantir, en tot moment, una atenció de qualitat. En aquest sentit, periòdicament es programen sessions de formació interna. En l’enquesta anual de satisfacció dels clients (any 2015), el 89% dels enquestats van mostrar-se satisfets amb la companyia d’aigües i un 98% va considerar que van ser atesos amb amabilitat per part del personal de CASSA.