L’equip de CASSA millora les seves competències comunicatives amb les persones sordes

L’equip de CASSA millora les seves competències comunicatives amb les persones sordes

L’objectiu de CASSA és trencar barreres de comunicació amb les persones sordes i dotar l’equip de Clients de recursos per millorar l’atenció

L’equip d’atenció al client de CASSA ha realitzat una sessió de formació que té com a objectiu trencar les barres de comunicació que es poden trobar amb les persones sordes. El curs, realitzat amb la col·laboració de FESOCA (Federació de Persones Sordes de Catalunya) i emmarcat en el projecte d’accessibilitat universal de la companyia d’aigües, vol dotar els treballadors i treballadores del servei d’aigües de competències i recursos per garantir una comunicació fluida i propera amb les persones que tenen discapacitat auditiva, tant en l’àmbit professional com al personal.

La sessió de formació, que va acollir l’Aula de l’Aigua de Sabadell, a la Seu Social del Grup CASSA, la va impartir una persona sorda amb el suport d’un intèrpret en llengua de signes.

Una atenció al client propera i adaptada
CASSA compta amb un ampli ventall de vies d’atenció adaptades a totes les necessitats, a banda de les oficines d’atenció presencial als municipis on hi és present. El telèfon gratuït 24 hores, la cita prèvia, el portal de tràmits on-line, l’App mòbil o el perfil de Twitter són alguns exemples. L’equip de Clients de CASSA segueix treballant per millorar, encara més, l’atenció al client, tant en l’entorn digital com en l’àmbit presencial.