Una nova App mòbil de CASSA per portar el servei d’aigües a la butxaca

Una nova App mòbil de CASSA per portar el servei d’aigües a la butxaca

La nova aplicació de CASSA, disponible per a iOs i Android, permet realitzar tràmits a distància i accedir a l’històric de facturació i l’evolució del consum d’aigua

En paral·lel, s’ha renovat totalment l’àrea privada de la pàgina www.cassa.es, potenciant la usabilitat i comoditat

La nova aplicació i el renovat portal web se sumen a l’oferta de solucions digitals de la companyia, com ara la Factura sense Paper o les alertes d’avaries SMS

CASSA ha estrenat una nova aplicació (App) que té com a objectiu apropar el servei d’aigües a la ciutadania, sumant-se a l’oferta de solucions digitals de la companyia. La nova App, que ja està disponible tant per a iOs com per a Android, permet als veïns i veïnes realitzar tots els tràmits de forma on-line des del mòbil o tablet, d’una forma fàcil i ràpida. A més, a través de l’àrea privada, es pot visualitzar l’històric de factures i consultar l’evolució del consum d’aigua a la llar, a més de gestionar els contractes, conèixer l’estat de qualsevol gestió o sol·licitar l’alta a la Factura sense Paper, entre d’altres. Els usuaris tenen tota la informació del servei d’aigües al seu dispositiu mòbil, ja que l’aplicació permet també fer arribar consultes a l’equip d’atenció al client i accedir als principals canals de comunicació de la companyia, com ara els telèfons o el perfil de Twitter.

La posada en marxa d’aquesta App coincideix, també, amb la renovació de l’apartat de tràmits on-line de la pàgina web www.cassa.es. El nou portal permet realitzar qualsevol gestió amb la companyia d’aigües, còmodament des de casa les 24 hores i els 365 dies de l’any. La renovació s’ha realitzat sota els criteris d’usabilitat i seguretat i s’ha potenciat la senzillesa del seu ús.

S’amplien les solucions digitals de CASSA              
La nova aplicació mòbil i el renovat portal de tràmits on-line se sumen a l’oferta de solucions digitals que, des de fa temps, potencia la companyia d’aigües. En aquest sentit, destaquen les alertes d’incidències via SMS, una solució innovadora i referent al país que, de forma gratuïta, avisa els veïns i veïnes en cas d’avaries que afectin el seu domicili. CASSA està implantant progressivament aquesta innovadora solució als municipis on gestiona el servei d’aigües. Ja està disponible a Sabadell, Parets del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Alpicat, Subirats t i Avinyonet del Penedès.

CASSA és referent en l’ús de les eines digitals aplicades a la gestió del servei d’aigües. De fet, l’àrea d’Operacions de CASSA controla a distància les xarxes d’aigua dels municipis on hi és present des del Centre de Control i Operacions, situat a les oficines centrals de la companyia, i tots els tècnics i operaris gestionen el servei a través del SIGEA; una solució de desenvolupament propi que permet potenciar l’eficiència del servei. En el terreny d’atenció al client, CASSA destaca també en la seva aposta per les xarxes socials: a Twitter, conversa i resol dubtes al perfil @GrupCASSA.