Verdú prorroga a CASSA el contracte del servei d’aigua potable

Verdú prorroga a CASSA el contracte del servei d’aigua potable

CASSA consolida la seva presència a la demarcació de Lleida, on està present en 29 municipis realitzant tasques relacionades amb el servei d’aigües

L’Ajuntament de Verdú ha prorrogat a CASSA el contracte de gestió del servei municipal d’aigua. La pròrroga del contracte inclou també una part del finançament de la construcció d’una nova Estació de Tractament d’Aigua Potable (ETAP), uns treballs que executa CASSA i que tenen l’objectiu de solucionar els problemes de terbolesa de l’aigua que es distribueix al municipi, millorant-ne la seva qualitat. A més, la nova planta abastarà també els municipis de Ribera d’Ondara, Montoliu, Montornès i Talavera.

CASSA està present a Verdú des de l’any 2010, quan es va adjudicar el contracte de gestió del servei d’aigües. En aquest municipi de comarca de l’Urgell, CASSA gestiona l’abastament d’aigua en alta i en baixa. Amb aquesta renovació, CASSA consolida la seva presència a la demarcació de Lleida, on és present en 29 municipis realitzant tasques relacionades amb el servei d’aigües.

L’atenció als veïns i veïnes de Verdú

L’atenció comercial de CASSA als veïns i veïnes de Verdú es realitza telefònicament  (93 748 64 14), tots els feiners de 8 a 18h, o bé presencialment, a l’oficina d’Agramunt. També disposa d’un telèfon gratuït d’avaries i reclamacions 24 hores, el 900 87 85 83, i d’un perfil de Twitter, @GrupCASSA, on s’informa de les principals avaries i es dóna resposta a les inquietuds i consultes dels usuaris. A https://www.cassa.es/municipi/verdu els veïns i veïnes poden consultar les tarifes vigents al municipi, la carta de compromís i accedir a la informació relacionada amb la qualitat de l’aigua al municipi, com ara les analítiques publicades a la web del SINAC i la duresa de l’aigua.